Powered By Blogger

Monday 7 October 2013



I Miss My Big Fat & Annoying Sister. .!

Oh. .knpa lah akak musti study jauh-jauh. .? Kat Sabah nuh hah. .huk3. .payah lau na contact. .kadang-kadang line ta okay. .huhuhuhu. .ta lama lagi turn aku plak yg na p study. .hmm. .mudah kan lah urusan aku ya ALLAH. .jauh daripada parents. .family & si dia. .sedih eh. .tapi ta pa. .moga jodoh kami b'kekalan. .in shaa ALLAH. . 

Aku mendaftar pada 1/12/2013 nie. .in shaa ALLAH. .moga aku lulus dgn cemerlang nanti. .bawa pulang segulung ijazah untuk parents aku. .bangga kan mereka. .bangga kan family & cikgu-cikgu yang pernah ajaq aku dulu. .terima kasih Ya ALLAH coz bagi peluang untuk aku terus menuntut ilmu. .moga aku tidak leka dalam pelajaran. .

Ya ALLAH. .kau pemudahkan lah urusan kakak aku. .moga dia grad dengan result yg cemerlang. .m'dapat pekerjaan yg bagus. .dan dapat menolong parents & family kami. .amin. . =D




No comments:

Post a Comment